יישומים של צ'אט GPT שכדאי לכם להכיר

יישומים של צ'אט GPT שכדאי לכם להכיר

צ'אט GPT הוציאו "חנות" שכוללת בתוכה יישומים שימושיים במיוחד, שמשתמשים בבינה מלאכותית לטובת קיצור וייעול תהליכי עבודה, כמו כלי המייצר סרטוני וידיאו לסושיאל, כלי ההופך סרטונים ביוטיוב למדריך אישי ללמידה, כלי שעוזר לייצר פלטת צבעים לפי בקשה ועוד.

עיתונות מהעולם: פניה ללידים דיגיטליים עם אסטרטגיות שיווק B2B חדשות

עיתונות מהעולם: פניה ללידים דיגיטליים עם אסטרטגיות שיווק B2B חדשות

אנשי שיווק ומכירות בעסקי B2B, נתקלים בדרישות חדשות של הרוכשים, שמצפים מהם לא רק לעבור לדיגיטל, אלא גם לייצר תוכן שמספק יותר עומק, ערך ורלוונטיות. מדובר בהתאמה של אסטרטגיות שיווק לדברים שחשובים יותר לדור החדש של הלקוחות- כמו התאמה לערכי הלקוח, טיפול בספקים ובקהילה שלהם והשתלבות חלקה במערך הנוכחי של החברה שלהם. כתוצאה מהדרישות הגבוהות הללו, ללקוחות לוקח יותר זמן לבחור ספק והם מבצעים מחקר רב יותר ושוקלים אפשרויות נוספות.

הטיפ השבועי: איך לבנות רשימת דיוור אפקטיבית

הטיפ השבועי: איך לבנות רשימת דיוור אפקטיבית

כשמדובר בבניית רשימת דיוור, המטרה היא לא רק להשיג אנשים שירצו לקבל דואר אלקטרוני מהעסק, אלא גם להשיג אנשים המתעניינים בתוכן, המוצרים או השירותים שהעסק מציע. השלב הראשון בבניית רשימת דיוור, הוא הבנה מעמיקה של הקהל המטרה-מי הלקוחות הרלוונטיים לעסק, מהם הצרכים שלהם, מהם התחומים העיקריים שבהם הם פועלים ומהם הדרישות שלהם ממוצר או שירות

5 אתגרים והזדמנויות לעסקי B2B בדיגיטל

5 אתגרים והזדמנויות לעסקי B2B בדיגיטל

עסקי B2B מתחרים על קהל מצומצם שבו תהליכי הרכישה מורכבים ומרובי משתתפים היוצר אתגרים שיווקיים לצד הזדמנויות.. עסקי B2B צריכים לבנות מותג חזק ומוניטין ולאמץ כלים דיגיטליים וטכנולוגיות חדשות כדי לצלוח את האתגרים. תכנון ואסטרטגיה, לצד נכונות לאמץ אתגרים ולנצל הזדמנויות יאפשרו עסקי B2B להתגבר על האתגרים ולנצל את ההזדמנויות העסקיות על מנת לבסס את עצמם כמובילי שוק להניע צמיחה לטווח ארוך. במאמר נסקור חלק מהאתגרים וההזדמנויות.

שיווק B2B: איך להשתמש בכלים דיגיטליים לקידום העסקים בשוק התחרותי

שיווק B2B: איך להשתמש בכלים דיגיטליים לקידום העסקים בשוק התחרותי

השיווק והשירותים בעסקי B2B מתמקדים בקהל לקוחות עסקי השונה לחלוטין מהשוק הצרכני הרגיל (B2C). עם צמיחת התחרות וההתפתחות הטכנולוגית המתמדת התפתחו שיטות חדשות לשיווק ולקידום מכירות בתחום ה-B2B. שיטות אלו מעניקות לעסקים את האפשרות לשימוש מדויק ויעיל בכלים דיגיטליים ומסייעות להם להגיע ליעדים ולהשיג תוצאות מרשימות.

הניוזלטר משדרג את היחסים עם הלקוחות עבור עסקי B2B

הניוזלטר משדרג את היחסים עם הלקוחות עבור עסקי B2B

ניוזלטר הוא לכלי יעיל וחיוני לעסקי B2B והוא משמש ככלי מרכזי לתקשורת עם לקוחות. באמצעות הניוזלטר ניתן להעביר מידע מקצועי, ליצור מוביליות מקצועית ולקדם את הפעילות העסקית. נבחן כאן את היתרונות של הניוזלטר ואיך הוא משפיע על הפעילות המסחרית של עסקים בתחומי ה B2B.

עדכון האתר והדף עסקי ברשת משפיע על המכירות!

עדכון האתר והדף עסקי ברשת משפיע על המכירות!

האתר והרשתות החברתיות הפכו לכרטיס ביקור ואמצעי יעיל לשמירת קשר עם הלקוחות. מידי יום לקוחות פוטנציאליים מחפשים ומשווים ברשת בין עסקים שונים ומקבלים החלטה על סמך המידע הדיגיטלי. כאשר האתר או הרשתות החברתיות לא מעודכנים לקוחות פוטנציאליים עלולים לקבל את הרושם שהעסק מיושן או אינו פעיל. הדיגיטל מאפשר מעבר קל לבחינת עסק מתחרה שם המידע זמין ונהיר.

להגיע לדף הראשון בגוגל: איך להפוך את האתר המיושן לכלי יעיל?

להגיע לדף הראשון בגוגל: איך להפוך את האתר המיושן לכלי יעיל?

הזירה המקוונת הופכת למורכבת ותחרותית יותר מיום ליום. הקידום האורגני בגוגל נחשב לאחד מהאמצעים היעילים ביותר בהגעה לקהל יעד, משום שהוא מבוסס חיפוש ומענה על צורך של הלקוח ולא כפרסום המגיע אל הלקוח מבלי שביקש. כאשר האתר מיושן הוא נדחק הרחק מאחור בתוצאות של גוגל, מה שמוביל לאבדן לקוחות פוטנציאליים. במאמר זה, נראה את ההשפעה הכלכלית של אתר מיושן על עסק, ונציג כיצד שיפור המבנה והתוכן משפיעים במהירות על קידום האתר בתוצאות מנועי החיפוש ושומרים על היתרון השיווקי בעולם המקוון.

5 אסטרטגיות שיווק חדשות לעסקי  B2B שכדאי לנסות

5 אסטרטגיות שיווק חדשות לעסקי B2B שכדאי לנסות

תחום השיווק הדיגיטלי משתנה כל הזמן. דוגמה מובהקת לכך, היא הגברת השימוש בבינה מלאכותית (AI), שהפכה למשמעותית יותר בשנה האחרונה עם כניסת צ'אט GPT ומידג'רני. שינויים אלו, מצריכים שימוש באסטרטגיות חדשות שישמרו עליכם מעודכנים בעולם העסקים המתפתח. במאמר זה, נציג את אסטרטגיות השיווק הדיגיטלי לעסקי B2B שכדאי לכם לנסות בשנת 2024.

כיצד ליצור אסטרטגיות צמיחה לעסקי B2B

כיצד ליצור אסטרטגיות צמיחה לעסקי B2B

התחרות בין עסקי B2B מצריכה התמקדות ושימוש באסטרטגיות מתקדמות לפיתוח עסקי, המשלבות כלים שיווקיים, פיתוח עסקי ומכירות. במאמר זה, נסתכל על איך חיזוק ובניית המותג מוכנסת לתוך המשוואה, איך חיפוש ופנייה לשווקים חדשים מהווה כלי אסטרטגי ואיך הלימוד וההכשרה של צוותי השיווק יכולים לשפר את התוצאות ולהגדיל את המכירות. יצירת אסטרטגית צמיחה משולבת, הכוללת את אלו, יכולה להקנות לעסקי B2B יתרון על פני המתחרים בעולם העסקים הדיגיטלי.

לא כל מסר שיווקי שמתכתב עם המצב הוא מסר שיווקי נכון

לא כל מסר שיווקי שמתכתב עם המצב הוא מסר שיווקי נכון

בעידן של תחרות גבוהה על קשב הקהל לצד מלחמה אשר משפיעה על המכירות, עסקים רבים יוצאים בקמפיינים פרסומיים שמטרתם להתמודד עם המציאות המשתנה. אך האם כל מסר פרסומי הוא טוב והאם זה שהוא מתייחס למלחמה פועל לטובתו? ברבים מהמקרים, התשובה היא לא. המסרים הפרסומיים, הם בחלק מהמקריםRTM (Real Time Marketing) מותאם למצב כמו "2-3 ש-גר", "ביחד ננצח" וכדומה. שהפכו לנדושים ולא תמיד מתקשרים למותג או לתוכן הפרסום.

כיצד לבנות קהל ממוקד ומשתף דרך פוסטים ברשתות חברתיות?

כיצד לבנות קהל ממוקד ומשתף דרך פוסטים ברשתות חברתיות?

בעידן הדיגיטלי, בניית קהל ממוקד ומשתף הוא חשוב יותר מאי פעם למיתוג העסק, להגדלת מעגל הלקוחות ולעליית המכירות. על מנת ליצור עניין ומעורבות ברשתות החברתיות נדרשת הבנה וידע בעולמות הדיגיטל. מה עושים? ריכזנו עבורכם את כל הטיפים.