לא כל מסר שיווקי שמתכתב עם המצב הוא מסר שיווקי נכון

מאז פרוץ המלחמה חלק מהעסקים מנסים לשווק את עצמם בדרכים יצירתיות ומותאמות למצב.

במקרה הטוב מדובר במסר שמוחזר המון פעמים על ידי עסקים שונים. במקרה הרע מדובר במסרים בעלי משמעות כפולה אשר מאוד לא רגישים למצב.  

איך מייצרים מסרים פרסומיים שגם מתייחסים למצב, אבל לא נדושים מידי או חסרי רגישות?  

ריכזנו עבורכם כמה טיפים.

בעידן של תחרות גבוהה על קשב הקהל לצד מלחמה אשר משפיעה על המכירות, עסקים רבים יוצאים בקמפיינים פרסומיים שמטרתם להתמודד עם המציאות המשתנה. אך האם כל מסר פרסומי הוא טוב והאם זה שהוא מתייחס למלחמה פועל לטובתו? ברבים מהמקרים, התשובה היא לא. המסרים הפרסומיים, הם בחלק מהמקריםRTM (Real Time Marketing) מותאם למצב כמו "2-3 ש-גר", "ביחד ננצח" וכדומה. שהפכו לנדושים ולא תמיד מתקשרים למותג או לתוכן הפרסום. 

בחלק הרע של המקרים, נמצאים מסרים בעלי משמעות כפולה שהופכים אותם לחסרי רגישות לחלוטין למצב, כמו "לא משאירים אף אחד מאחור", "יוטיוב חטף לכם את הילדים?", ""from the river to the sea ועוד, שהרבה פעמים די מחמיצים את המטרה ומטרגרים לקוחות. 

אז מה כן עושים? הפתרון נמצא בהתמקדות ביצירת תוכן משמעותי באמת, שמספק ערך אמיתי ללקוח, עם מסרים פשוטים, בהירים ורגישים בהתאם למצב. זה הזמן לפתח דרך התוכן דיאלוג ישיר ופתוח עם הקהל ולהציע להם כלים להתמודד עם המציאות. יצירת וובינרים שיעזרו להם להתמודד עסקית עם המצב, ביצוע סקירות שוק וכתיבת בלוגים ומאמרים מקצועיים שמנתחים את האירועים ונותנים הכוונה לקהל שלכם, מסייעים בבניית קשר עמוק עם לקוחות. 

כשעסקים מציעים עזרה אמיתית וכנה לאוכלוסיות שנפגעו, הם בונים יחסי נאמנות עם הלקוחות ומקבלים הערכה מצד הקהל. אם סייעתם כבר, זה הזמן להציג את העשייה שלכם לאותם אנשים ולייצר קשר קרוב יותר עם הלקוחות שלכם. באמצעות שימוש במסרים נכונים ואמפתיים, העסק שלכם יצליח לשמור על היתרון התחרותי שלו בתחום ולקדם את עצמו כשחקן מוביל בשוק. 

לסיכום-

התקופה הזו מצריכה מעסקים להתאים את עצמם למציאות החדשה. האתגר ביצירת תכנים בתקופות רגישות, הוא למצוא את האיזון הנכון בין התייחסות למציאות לבין לייצר תכנים המספקים ערך אמיתי ללקוחות. בעשור של רעידות כלכליות, בריאותיות, בטחוניות וחברתיות, עסקים צריכים לדעת כיצד להתמודד עם האתגרים, באמצעות יצירת קשר עמוק, המושתת על אמון ונאמנות עם לקוחותיהם, מה שיאפשר להם להתמודד בצורה יצירתית עם האתגרים שמביא איתו המצב. 

חשוב לציין- 

חברת DC4B מתמחה בייצור תוכן איכותי ומותאם אישית לעסקי B2B ומספקת עבורם מגוון שירותים כמו בניית אסטרטגיות תוכן, ביצוע טלמרקטינג, מתן ייעוץ לעסקים, כתיבת ניוזלטרים ועוד. היכולת שלנו לשלב מידע מקצועי ולהמירו לתוכן משכנע, הופכת את DC4B לשותפה המובילה לעסקים המחפשים לחשוב מחדש על אסטרטגיות השיווק והמכירה שלהם. עם יכולות מתקדמות בכתיבת תוכן מקצועי ובבניית אסטרטגיות יעוץ, אנו יכולים להבטיח ללקוחותינו פתרונות יצירתיים ומותאמים אישית שייצרו לעסק שלכם יתרון מובהק בשוק התחרותי.


------------------------------------------------------

לחץ כאן לפגישת יעוץ עסקי ללא עלות וללא התחייבות