כן! נשמח לעזור לעסקים הפועלים בשוק הישראלי ובעברית להניע בחזרה את מערכי השיווק הדיגיטליים שנאלמו דום לאחר השבת השחורה ב 7.10. אנחנו מקיימים בחפץ לב שיחת ייעוץ והכוונה ועזרה בכתיבת המסרים הראשונים ללא כל עלות וללא התחייבות. 
סדר העדיפות הניהולי השתנה ברגע אחד והמשאבים הארגוניים הופנו לנושאים דחופים. בנוסף ישנה מבוכה להמשיך ולפרסם "עסקים כרגיל" אל מול המשבר והמראות שמסביב.
הדיגיטל יוצר שיח קבוע בין החברה ללקוחות שלה. ברגע שהשיח הדיגיטלי נעלם הלקוחות מרגישים שקט בדומה לשיחה פרונטלית. חשוב מאד להמשיך את הקשר הזה בנושאים המתאימים לאווירה הנוכחית.
חשוב להמשך את השיח הדיגיטלי העסקי ולא לעצור אותו! בדומה לרשתות החברתיות המוצפות בשיח דיגיטלי באירועים ומחשבות על האירועים שכולנו חווים מומלץ לעסקים להשתמש בדיגיטל שלהם באופן דומה. הנושאים החשובים לדבר עליהם: תיאור הפעילות בימים המורכבים, השתתפות בצער והזדהות עם מעגלים נפגעים בקרב העובדים והלקוחות והצעת עזרה במה שהעסק יכול לעזור.
התנהלות שיווקית מודרנית המתאימה במיוחד לעסקים המוכרים לעסקים B2B.  עסקים המתנהלים שיווקית בתהליכי  Personal Relationship Marketing ישמרו טוב יותר על מערכת יחסית קבועה חיובית ומקצועית לאורך זמן עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים ויחזקו הקשר המסחרי ספק-לקוח. המערכות הדיגיטליות מאפשרות היום למקסם את הקשר ספק-לקוח ליצור מובילות מקצועית ולהרחיב את הפעילות המסחרית.
בהחלט כן! אנחנו מאוד אוהבים את לקוחות B2B!

הגדלת החשיפה בדיגיטל לעסקים המשווקים לעסקים (B2B) הם ליבת הפעילות שלנו. אנחנו מתמחים בשילוב של כתיבת התוכן והפצה בערוצי הדיגיטל המגוונים: אתר אינטרנט, מגזין מקצועי, ניוזלטר, ועמודי הלינקדאין, הפייסבוק והאינסטגרם של החברה.

בעולמות הB2B אנחנו מאפייני פעילות של נטוורקינג דיגיטלי על ידי קיום וובינרים ופורמים מקצועיים, הקמת תשתית לניתוח השוק ויצירת קשרים עסקיים להעמקת ההזדמנויות בשוק.

יש לנו מחלקת מידענות היודעת לאתר לקוחות פוטנציאליים בכל תחומי הפעילות במשק.

היתרון שלנו - אנחנו מבצעים פעילויות ושיח דיגיטלי בצורה שיכולה להרחיב את הפעילות העסקית ולבסס את המיתוג הדיגיטלי הראוי והנכון ללקוחות שלנו.
בוודאי!

התוכן הוא הכלי העיקרי בו אנחנו משתשמים על מנת לחזק את המותג שלכם.
עבורינו תוכן דיגיטלי כולל מילים, גרפיקה, סרטונים וקישורים.
צוות התוכן שלנו כולל: עשרות כותבים מיומנים הבקיאים בקשת רחבה של נושאים. - מתרגמי מאמרים מקצועיים משפות רבות. ביצועיסטים גרפיים. עורכי וידאו.

 
יש הבדל חשוב בין הפעילות שלנו לפעילול של משרד פרסום סטנדרטי.

כמו כל משרד פרסום, אנחנו מיצרים חשיפה לחברה, לפעילות לשירות ולמוצרים שלכם. יש לנו צוות קריאטיב, סטודיו גרפיקה וסרטונים ותקציבאים.המטרה שלנו להפיץ את המסר שלכם ולגרוםלכך שלקוחות יבקשו את המוצר והשורת שלכם.

ההבדל הגדול הוא במיקוד הפעילות שלנו. מאחר והקהל שלכם הוא קהל מקצועי המסרים מכוונים אליו.אנחנו עושים זאת בהפצת תוכן בערוצים דיגיטליים בלבד הממוען לקהל הלקוחות שלכם. האנרגיה שאתם ואנחנו משקיעים בהפצת המסרים ממוקדת, יעילה וזולה יותר מפעילותשל משרד פרסום סטנדרטי או מפעילות פרסום בגוגל.

לא.
אנחנו בונים ביחד עם הלקוח את אסטרטגית התוכן.
בתחילת התהליך אנו בונים את האסטרטגיה במספר מפגשים, שמתאימה לעסק, למטרותיו, לקל היעד ולמוצרים /שירותים שהוא מציע.
בנוסף, אנחנו מנתחים את השוק באמצעות כלים טכנולוגים ומבינים איפה העסק נמצא ביחס לשוק.
לאחר בניית אסטרטגית התוכן, אנחנו מציעים אותה ללקוח, ומבצעים בה התאמות לאורך כל תקופת ההתקשרות בינינו. 
שאלה מצויינת!
כמובן שאנחנו מספקים את השירות הזה, אבל לפרסום בגוגל לעסקים שפועלים בסביבת ה B2B יש כמה חסרונות-
  • גוגל מכוון לכל מי שגולש בגוגל כולל קהל פרטי, ולכן יגיעו אליכם הרבה פניות "זבל" הדורשות עבודה יומית של מיון הפניות ובזבוז של זמן, כסף, ובלבול מח.
  • תקציב הפרסום יקר משמעותית יחסית לפרסום ברשתות החברתית – מהניסיון שלנו פי שלוש ארבע לפחות.
  • שיטת התשלום בגוגל לפי "קליק" מפתה אך פגיעה - מתחרה יכול ללחוץ על המודעה באופן יומי ולגמור את תקציב הפרסום שלכם בכל יום.
  • אין זיכרון "ירוק עד" לפעילות הפרסומית בגוגל והתקציב מתאדה לחלוטין.
  • הנכס שלכם – הקשר הישיר עם הלקוח - מתווך על ידי גורמים דיגיטלי שאינם בשליטתכם המלאה.
בסביבת הפעילות לעסקים שעובדים B2B ברמה מקצועית גבוהה, אנחנו ממליצים לכוון את פעילות החשיפה למטרת נקודה.
אנחנו מאתרים את קהל היעד המקצועי, שבדרך כלל כולל מאות עד אלפים בודדים, וממסדים איתם חשיפה וקשר מקצועי יציב.
את הקשר הזה אנחנו בונים באמצעות כתיבת תוכן באתר שלכם, פרסום ברשתות החברתיות והפצת ניוזלטר.
בשיטה שאנו מציעים אתם מרוויחים בתקציב פרסום זול משמעותית:
  • חשיפה ממוקדת לקהל היעד
  • זיכרון "ירוק עד" של תוכן איכותי שיקדם אתכם בחיפוש בגוגל ללא תמיכה פרסומית
  • מובילות מקצועית למבקרי האתר שלכם
זו המומחיות שלנו. את זה פרסום מילות מפתח בגוגל עושה יקר יותר ופחות יעיל.
אנחנו מנהלים את השיווק הדיגיטלי של מספר חברות בעלות אתרי איקומרס B2C וחנויות פיזיות במקביל.
ניהול השיווק כולל בניית אסטרגטית תוכן, שדרוג אתר האינטרנט, בניית בלוג מגזין, רשימת דיוור ללקוחות, ניהול רשתות חברתיות, קפיינים עם משפיעני רשת, קמפיינים ממומנים גוגל ופייסבוק/אינסטגרם.

כמו כן הרחבנו את הפעילות ייחודית ללקוחות בנושא מסע לקוח, אוטומציות, מערכת דיוור בסמס ועוד.
אנחנו רואים את עצמנו בתור מחלקת שיווק בדיגיטל של הארגון, ולכן, במידה ובמסגרת בניית האסטרטגיה נבין שיש צורך בפעילות שהיא שוות ערך לסוכנות של SEO או קידום ממון, אנחנו יודעים לשלב פעילות זו באסטרטגיה השיווקית.
אנחנו עושים גם וגם וגם וגם - אנחנו גם בונים אסטרטגית תוכן "ירוק עד" שרלוונטית לבניית מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוח, אנחנו גם יודעים לבצע מימוש של קמפיינים ממומנים על פי צורך ודרישה וכל התכנים שאנחנו מזינים לאתרים נעשים על ידי אנשי מקצוע שיודעים SEO.

אנחנו מאוד אוהבים לעבוד מול מנהלי השיווק של הארגון.
היום, מנהלי השיווק עמוסים מאוד, ואין להם יכולת לבצע את שלל המטלות שהשיווק הדיגיטלי דורש מהם. הרבה פעמים, אנחנו מפנים זמן יקר של מנהלי השיווק, על ידי ביצוע "העבודות השקופות" שגוזלות זמן:
כתיבה, עריכה, הזנה, SEO, הקמת עמודים, הקמת ניוזלטר, הפצה, ניתוח דו"חות.
אנחנו משאירים את הזמן למנהל השיווק לפתח את השיווק של הארגון או העסק.
אנחנו הזרוע המייעצת והמבצעת של מנהל השיווק.

במידה ואין מנהל שיווק, אנחנו נעבוד מול הרפרנט הרלוונטי בארגון

כרגע אנחנו מתמקדים בפעילות בשוק דובר העברית, אבל יש לנו קולגות שפעילים בשווקים הבינ"ל ונשמח להפנות אליהם.
העבודה של DC4B מבוססת מערכת יחסים לטווח ארוך, כמו השיווק הדיגיטלי שבונה מערכת יחסים בין העסק והלקוח הפוטנציאלי.
ולכן, התהליך של השיווק הדיגיטלי דורש פיתוח, בניה, הטמעה, שינוי, הטמעה חוזרת והתאמה לנתונים שמתקבלים. וזה, גורש זמן וסבלנות.
אנחנו מאוד אוהבים לראות תוצאות, ולכן הפעילות איתנו היא בריטיינר שנתי.