אנחנו מאוד אוהבים לעבוד מול מנהלי השיווק של הארגון.
היום, מנהלי השיווק עמוסים מאוד, ואין להם יכולת לבצע את שלל המטלות שהשיווק הדיגיטלי דורש מהם. הרבה פעמים, אנחנו מפנים זמן יקר של מנהלי השיווק, על ידי ביצוע "העבודות השקופות" שגוזלות זמן:
כתיבה, עריכה, הזנה, SEO, הקמת עמודים, הקמת ניוזלטר, הפצה, ניתוח דו"חות.
אנחנו משאירים את הזמן למנהל השיווק לפתח את השיווק של הארגון או העסק.
אנחנו הזרוע המייעצת והמבצעת של מנהל השיווק.
במידה ואין מנהל שיווק, אנחנו נעבוד מול הרפרנט הרלוונטי בארגון