שאלות תשובות


בהחלט כן.
אנחנו מאוד אוהבים את הלקוחות שלנו של B2B ובמסגרתו מעניקים שירותים חשובים כגון: ניהול אתר אינטרנט, בניית מגזין מקצועי, ניוזלטר, ניהול עמודי לינקדאין חברה , הדרכת לינקדאין לעובדי החברה.

בנוסף, בעולמות הB2B אנחנו מאפייני פעילות של נטוורקינג דיגיטלי על ידי קיום וובינרים ופורמים מקצועיים, הקמת תשתית לניתוח השוק ויצירת קשרים עסקיים להעמקת ההזדמנויות בשוק.

היתרון שלנו בפעילות של B2B - אנחנו מבצעים פעילויות ושיח דיגיטלי בצורה שיכולה להרחיב את הפעילות העסקית ובניית המיתוג הדיגיטלי הראוי לחברה.
אנחנ מנהלים את השיווק הדיגיטלי של מספר חברות בעלות אתרי איקומרס B2C וחנויות פיזיות במקביל.
ניהול השיווק כולל בניית אסטרגטית תוכן, שדרוג אתר האינטרנט, בניית בלוג מגזין, רשימת דיוור ללקוחות, ניהול רשתות חברתיות, קפיינים עם משפיעני רשת, קמפיינים ממומנים גוגל ופייסבוק/אינסטגרם.

כמו כן הרחבנו את הפעילות ייחודית ללקוחות בנושא מסע לקוח, אוטומציות, מערכת דיוור בסמס ועוד.
כרגע אנחנו מתמקדים בפעילות בשוק דובר העברית, אבל יש לנו קולגות שפעילים בשווקים הבינ"ל ונשמח להפנות אליהם.
אנחנו רואים את עצמנו בתור מחלקת שיווק בדיגיטל של הארגון, ולכן, במידה ובמסגרת בניית האסטרטגיה נבין שיש צורך בפעילות שהיא שוות ערך לסוכנות של SEO או קידום ממון, אנחנו יודעים לשלב פעילות זו באסטרטגיה השיווקית.
אנחנו עושים גם וגם וגם וגם - אנחנו גם בונים אסטרטגית תוכן "ירוק עד" שרלוונטית לבניית מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוח, אנחנו גם יודעים לבצע מימוש של קמפיינים ממומנים על פי צורך ודרישה וכל התכנים שאנחנו מזינים לאתרים נעשים על ידי אנשי מקצוע שיודעים SEO.

לא.
אנחנו בונים ביחד עם הלקוח את אסטרטגית התוכן.
בתחילת התהליך אנו בונים את האסטרטגיה במספר מפגשים, שמתאימה לעסק, למטרותיו, לקל היעד ולמוצרים /שירותים שהוא מציע.
בנוסף, אנחנו מנתחים את השוק באמצעות כלים טכנולוגים ומבינים איפה העסק נמצא ביחס לשוק.
לאחר בניית אסטרטגית התוכן, אנחנו מציעים אותה ללקוח, ומבצעים בה התאמות לאורך כל תקופת ההתקשרות בינינו. 
אנחנו מאוד אוהבים לעבוד מול מנהלי השיווק של הארגון.
היום, מנהלי השיווק עמוסים מאוד, ואין להם יכולת לבצע את שלל המטלות שהשיווק הדיגיטלי דורש מהם. הרבה פעמים, אנחנו מפנים זמן יקר של מנהלי השיווק, על ידי ביצוע "העבודות השקופות" שגוזלות זמן:
כתיבה, עריכה, הזנה, SEO, הקמת עמודים, הקמת ניוזלטר, הפצה, ניתוח דו"חות.
אנחנו משאירים את הזמן למנהל השיווק לפתח את השיווק של הארגון או העסק.
אנחנו הזרוע המייעצת והמבצעת של מנהל השיווק.

במידה ואין מנהל שיווק, אנחנו נעבוד מול הרפרנט הרלוונטי בארגון

העבודה של DC4B מבוססת מערכת יחסים לטווח ארוך, כמו השיווק הדיגיטלי שבונה מערכת יחסים בין העסק והלקוח הפוטנציאלי.
ולכן, התהליך של השיווק הדיגיטלי דורש פיתוח, בניה, הטמעה, שינוי, הטמעה חוזרת והתאמה לנתונים שמתקבלים. וזה, גורש זמן וסבלנות.
אנחנו מאוד אוהבים לראות תוצאות, ולכן הפעילות איתנו היא בריטיינר שנתי.