בעידן הדיגיטלי, בניית קהל ממוקד ומשתף הוא חשוב יותר מאי פעם למיתוג העסק, להגדלת מעגל הלקוחות ולעליית המכירות. על מנת ליצור עניין ומעורבות ברשתות החברתיות נדרשת הבנה וידע בעולמות הדיגיטל. מה עושים? ריכזנו עבורכם את כל הטיפים.
רוצים לדעת כיצד לתכנן את הדיגיטל שלכם בשנת 2024? הכנו עבורכם במיוחד מדריך להכנת תוכנית הדיגיטל 2024. לקבל הכנסו למאמר.
שנת 2024 כבר מעבר לפינה ועסקים רבים מתחילים לתכנן את אסטרטגית השיווק שלהם בדיגיטל לשנה הקרובה. אבל מה עושים כאשר השנה העסקית החדשה נפתחת בצל המלחמה וחוסר הוודאות לגבי העתיד זועק לשמיים? רוצים לדעת עוד? הקליקו והכנסו לכתבה שפרסמנו בוואלה דיגיטל...!
עידן הדיגיטלי המתקדם, עסקי B2B נתקלים באתגר ליצירת מותג חזק ומוביל בתחום. התחרות הגבוהה דורשת מהמנהלים לחשוב באופן יצירתי ולהתמקד בכלים הדיגיטליים. תוכן אורגני איכותי לאורך זמן הוכח ככלי היעיל ביותר להשגת מטרה זו. בעולם עסקי ה-B2B הפקה של תוכן איכותי הינה לגורם מפתח להצלחה וליצירת תדמית של חברה מובילה ובעלת אוטוריטה בתחום.
ביצוע מכירות בתחום ה-B2B דורש לא מעט מסירות ועבודה קשה, בשל העובדה שמדובר בעסקים שמתחרים על קהל קבוע ומצומצם של לקוחות. שיתופי פעולה ועסקים חדשים נרקמים כתוצאה מקשר אישי או נטוורקינג. אסטרטגיית שיווק דיגיטלית חזקה היא הדרך הטובה ביותר לבסס את המותג שלכם, לפנות לקהלים חדשים לשמר קהלים קיימים וכמובן- להגדיל מכירות. בעולם העסקים של 2023, עסק שאין לו נוכחות חזקה בדיגיטל, נשאר מאחור.
תוכן ממומן VS תוכן אורגני- בעוד הראשון טוב לספרינטים קצרים להעלאת המכירות או לגיוס לקוחות חדשים, תוכן אורגני הוא מרתון, השקעה לטווח ארוך שבסופה תקבלו נכס משמעותי שיבסס את המותג שלכם וידגיש את המומחיות שלכם בתחום. למה כדאי לבחור דווקא בדרך הארוכה? כל התשובות במאמר
טעות נפוצה של בעלי עסקי B2B היא להתייחס לשיווק כאל עוד הוצאה בעסק, על אף שמדובר בהשקעה ארוכת טווח המסייעת בגיוס לקוחות חדשים ובהגדלת פעילות הארגון. כמה זמן לוקח עד שרואים תוצאות והאם כדאי להעסיק מנהלי שיווק בארגון או לשכור חברה חיצונית? ענינו לכם כאן על כל השאלות...
בעידן בו הטכנולוגיה מאפשרת לעסקי B2B להתאים מסרים אישיים ומדויקים ללקוחות שלהם, אלו שישכילו להשתמש בשיווק מערכת יחסים, ייצרו לעצמם בידול, יתרון תחרותי ושמירה על קשר חזק ויציב עם לקוחותיהם, במיוחד כאשר אופי המכירה מתבסס על קשר לא רציף
אירועי שבת ה-7/10/23 היו יריית הפתיחה לתקופה קשה ומטלטלת, שמעולם לא חווינו כמוה. הזוועות שהתרחשו ביישובי עוטף עזה חוללו זעזוע עמוק בנפשנו, ונדמה שאחרי אותה שבת איומה – העולם שהיכרנו אינו אותו עולם. ההפתעה, האימה, המראות המחרידים וחוסר הוודאות גרמו לנו להרגיש כבתוך סיוט שלא נגמר, סרט רע שחלמנו להתעורר ממנו, אך לא ניתן...
יותר ממחצית מהעסקים בארץ מדווחים על פגיעה חמורה של יותר מ-50% בהכנסות החברה, כך עולה מסקר מצב העסקים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שמתפרסם היום (רביעי), שבחן כ-1,680 חברות שמעסיקות 5 עובדים ומעלה בתאריכים 24-26.10 - השבוע השלישי למלחמה. במחוזות הדרום והצפון אחוזי העסקים המדווחים על פגיעה חמורה בהכנסות היו הגבוהים ביותר, 66% ו-64%, בהתאמה...
לב ההלם הראשוני מאחורינו. השבת השחורה של השבעה באוקטובר זעזעה את כולנו, קרעה את הלב של כולנו והימים הראשונים שלאחריה הכניסו את כולנו, מנהלות ומנהלים, עובדות ועובדים, בכירים יותר ובכירים פחות למשוואה אחת ויחידה של אזרחים דואגים ושבורים שמנסים כל אחד בדרכו ולפי יכולתו לתרום ולהיות לעזר. ההשפעה של השבועות הראשונים של "חרבות ברזל" על כלל המשק, הייתה ברורה ומוחשית. הפעילות נעצרה או הואטה משמעותית, ההלם והאלם תורגמו לעשייה חברתית והפוקוס המקצועי נדחק אחורה לטובת "החיים עצמם".
שורת האתגרים שניצבת בשלב הזה בפני כמעט כל מנהלת או מנהל חברה, קטנה או גדולה, בדרום, בצפון או במרכז היא עצומה וכוללת דילמות מעשיות, עקרוניות ורגשיות. מארגונים שנמצאים באזורי סיכון שנדרשים לפתרונות חלקיים של עבודה מרחוק, ארגונים שמתמודדים עם מחסור משמעותי בעובדים שנמצאים במילואים.....