כיצד לבנות קהל ממוקד ומשתף דרך פוסטים ברשתות חברתיות?

בעידן הדיגיטלי, בניית קהל ממוקד ומשתף הוא חשוב יותר מאי פעם למיתוג העסק, להגדלת מעגל הלקוחות ולעליית המכירות. על מנת ליצור עניין ומעורבות ברשתות החברתיות נדרשת הבנה וידע בעולמות הדיגיטל. מה עושים? ריכזנו עבורכם את כל הטיפים.

הרשתות החברתיות הפכו כיום לזירה עסקית לכל דבר. חברות משקיעות כספים רבים ביצירת קמפיינים המיועדים במיוחד לדיגיטל ובהפקת וובינרים מקצועיים על מנת להשיג קשרים עסקיים חדשים. עסקים מייצרים תוכן אורגני שמטרתו לייצר קהילה איכותית ומעורבת ההופכת עם הזמן ללקוחות. הרשתות החברתיות הן המפתח לשיפור זיהוי המותג ולהגדלת ההשפעה של העסקים. לייצר תוכן אורגני היוצר מעורבות וקהל איכותי לאורך זמן זו לא משימה מורכבת שאינה פשוטה. לכן ריכזנו עבורכם מספר טיפים ורעיונות ליצירת פוסטים מעניינים שיצודו את עינם של קהל היעד הרלוונטי שלכם ברשתות החברתיות: 

הבנה של קהל היעד- על מנת ליצור פוסטים מעניינים עליכם להבין את הצרכים והתחושות של קהל היעד שלכם. מי הם, מהם האתגרים שהם מתמודדים איתם ואיך המוצרים או השירותים שלך יכולים לספק להם ערך. מומלץ ללמד משהו חדש שמעניין את הלקוחות, לספק להם השראה מלקוח מרוצה או להציג פתרון ממשי לבעיה שהם מתמודדים איתה. 

סגנון מותאמים לקהל- חשוב לקבוע את הסגנון הנכון של התוכן כך שיתאים לקהל היעד שלכם. האם תבחרו ליצור תוכן מצחיק, מקצועי, או ידידותי? יצירת סגנון קבוע וייחודי לאורך זמן תייצר בולטות וזכירות למותג שלכם ותעזור ליצור תוכן יעיל ומזמין. 

שימוש בתמונות וסרטוני וידאו- תמונות וסרטוני וידאו הם כלי יעיל לזיהוי ולזכירת התוכן שלכם. גרפיקה או סרטונים בפורמט קבוע ומזוהים איתכם המועלים בתדירות גבוהה, מרתקים יותר מפוסטים המכילים טקסט בלבד. מיתוג קבוע יוצר שיח וחיבור אישי ואנושי בין המסרים לקהל שלכם.  

שאלות וסקרים- שימוש בשאלות פתוחות ובסקרים בסטורי ובפוסטים שלכם, מסייעים ביצירת קשר ישיר עם הקהל שלכם והם כלי מצוין לעורר דיון סביב נושאים מסוימים. במקביל ליצירת הדיון המקצועי ניתנת לכם אינפורמציה יקרת ערך על דעתם של הלקוחות ומה הם מצפים מכם. 

פוסטים המעודדים מעורבות- העלאת פוסטים המעודדים מעורבות יכולה למשוך תנועה רבה לנכסים הדיגיטליים שלכם ברשתות החברתיות ובאתר. דוגמא לפוסטים המייצרים מעורבות – תחרויות, הגרלות ועידוד לשתף טיפים המספרים על הרישות או המוצר שלכם. 

תדמית ומיתוג- יצירת פוסטים הקשורים לתדמית של הארגון יכולה לעורר הזדהות ואמפתיה מהקהל. דוגמאות לכך - תוכן המספר על תרומה או עשייה חברתית, פעילות התנדבותית מיוחדת בעקבות המלחמה, פרסום ראיונות וכתבות על המותג שלכם, תוכן פיקנטי ומסקרן על "מאחורי הקלעים" של תהליך ייצור או השרות.   

מעקב אחר הנתונים- השתמשו בנתונים ובניתוחים שמציעות הרשתות החברתית לצורך מדידת הביצועים של התוכן שהעלאתם. נתונים אלו, יסייעו לכם להסיק מה עובד יותר לעומת מה עובד פחות. ניתוח מקצועי של התנועה הדיגיטלית יעזור לכם לקבוע את כיוון התוכן העתידי ולערוך התאמות במידת הצורך. 

לסיכום: 

על מנת לפתח קשר אמיתי ולבנות קהל מתעניין ומגיב באמצעות תוכן מוצלח ברשתות החברתיות נדרשת יצירתיות, הבנה עמוקה של קהל היעד, ושימוש נבון בכלים ומדדים הקיימים בשפע.  אנחנו נשמח לסייע לכם בשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות ובמתן שירותי כתיבת תוכן מקצועי, שימוש בתשתיות דיגיטליות נכונות,  בניית אסטרטגית תוכן  ושלל כלים נוספים לפעילות העסקית שלכם!

------------------------------------------------------

לפגישת יעוץ עסקי ללא עלות וללא התחייבות 

לחץ כאן