הניוזלטר משדרג את היחסים עם הלקוחות עבור עסקי B2B


הדיגיטל מביא איתו אתגרים והזדמנויות חדשות לעסקי B2B. 

במאמר זה, נבחן את היתרונות של הניוזלטר כעוגן מקצועי וככלי מתקדם לניהול היחסים עם הלקוחות, בניית מומחיות ויצירת מובילות מקצועית. 


הניוזלטר הוא לכלי יעיל וחיוני לעסקי B2B והוא משמש ככלי מרכזי לתקשורת עם לקוחות. באמצעות הניוזלטר ניתן להעביר מידע מקצועי, ליצור מוביליות מקצועית ולקדם את הפעילות העסקית. נבחן כאן את היתרונות של הניוזלטר ואיך הוא משפיע על הפעילות המסחרית של עסקים בתחומי ה B2B.


הניוזלטר כעוגן מקצועי 

לניוזלטר מספר יתרונות מקצועיים עבור הפעילות של עסקי B2B. הניוזלטר מספק ללקוחות עדכון מתמיד על כל החדשות והשינויים בתחום הפעילות הכללי ובעסק עצמו. ניוזלטר המתמקד בנושאים עסקיים יבנה את המומחיות שלכם בתחום בו אתם עוסקים. הניוזלטר משמש כלי יעיל לקידום מכירות  משום שהוא נותן ערך מוסף ללקוחות ולכן עולה הסיכוי שהקוראים המביעים עניין בתחום המקצועי יהפכו ללקוחות נאמנים. בנוסף, הניוזלטר מאפשר לעסקים לאסוף נתונים על התנהגות הקוראים. מערכות ניוזלטר מתקדמות ומודרניות כדוגמת smoove  מאפשרות לנתח בקלות מידע על הקוראים ולהפוך אותו לכלי אפקטיבי לשיווק ממוקד.  הניוזלטר מהווה כלי יעיל בעל יכולת לשפר את תהליכי השיווק והמכירות ואת הקשר החיובי של הלקוחות לעסק. על ידי התמקדות במידע מקצועי ומעודכן הניוזלטר ישדרג את ממשק היחסים לקוח-עסק ויתרום לזיהוי העסק כאמין וכמומחה בתחומו.


יש מידע רב ברשימת הלקוחות הפעילים והלא פעילים שלכם 

מידע הוא כוח ובעסקי B2B זהו כלי עצום שניתן לנצל לטובתכם. רשימת הלקוחות, הכוללת גם לקוחות פעילים וגם את הלקוחות הלא פעילים, היא מקור גדול של מידע, המאפשר לכם להבין את פרופיל הלקוח שלכם. בניתוח הפרופילים של הלקוחות הפעילים והלא פעילים, תוכלו להבין אילו פרמטרים תורמים להצלחת העסק ולעלייה במכירות. ניתן לאתר את הגורמים המשפיעים על פעילות הלקוח והתמודדותו עם שינויים בשוק, מה שמאפשר לכם ליצור אסטרטגיות שיווק מותאמות אישית לכל לקוח, שישפרו את יחסי העסק עם הלקוחות ויקדמו את המכירות והשירות. רשימת הלקוחות יכולה לספק את הידע הנדרש לניהול אסטרטגי של קשרי עסקים, לזהות מוקדים פוטנציאליים להרחבת העסק, התקרבות ללקוחות חדשים וחידוש קשרים עם לקוחות שלא פעלו זמן מה והנעתם מחדש לפעולה.


מה אנחנו רוצים שיקרה אצל הלקוח כשאנחנו שולחים לו ניוזלטר? 

כששולחים ללקוחות מסרים באמצעות ניוזלטר אנחנו מצפים שהם יפעלו בהתאם למטרת הקמפיין. כך למשל, אם הצענו בניוזלטר ייעוץ ללא עלות, נרצה שהלקוח ירצה לתאם איתנו ייעוץ אישי בנושא שמעניין אותו. נרצה כמובן שהקורא ירשם לרשימת התפוצה או יקבל מדריך חינמי להורדה שהעלנו לרשת.  אפשר להציע להשתמש בהטבת רכישה, לעודד בהנחה רכישה, הרשמה לשירות ולבקש משוב – פידבק - על חווית הלקוח. 


לסיכום-

בעידן של קרב המורכב על תשומת לב הלקוח, הניוזלטר הוא כלי אשר מבליט את העסק מתוך הרעש הדיגיטלי ויוצר קשר עמוק יותר עם לקוחותיו. הניוזלטר מהווה הזדמנות לשקף מידע ומקצועיות, להציג ללקוח את התמורה שיקבל משימוש במוצר או השירות שלכם ומסייע לו לקבל החלטת רכישה מבוססת נתונים. במבט על תחום עסקי B2B, נראה שהניוזלטר הוא אמצעי מרתק ויעיל שמשנה לחלוטין את המשחק. משמעות הניוזלטר כעוגן מקצועי מתחזקת כשמבינים את היתרונות שהוא יכול להביא לעסקי B2B. שימוש מושכל בניוזלטר יספק ללקוחות תוכן איכותי ומעודכן ויבנה מערכת יחסים יעילה וחזקה ומתקדמת עם הלקוחות.


---------------------------------------------------

לשיחת ייעוץ ללא עלות ולהצגת יכולות הניוזלטר

לחץ כאן