להגיע לדף הראשון בגוגל: איך להפוך את האתר המיושן לכלי יעיל?

ככל שהסביבה הדיגיטלית מתקדמת, אתרים מיושנים במבנה ובתוכן נדחקים הרחק מאחור בתוצאות החיפוש ופוגעים אנושות בתדמית העסק ובהכנסותיו.  

כאשר המבנה והתוכן מיושנים, ההתאמה לדרישות המתקדמות של גוגל פוגעת בקידום הדיגיטלי של המותג.

הזירה המקוונת הופכת למורכבת ותחרותית יותר מיום ליום.  הקידום האורגני בגוגל נחשב לאחד מהאמצעים היעילים ביותר בהגעה לקהל יעד, משום שהוא מבוסס חיפוש ומענה על צורך של הלקוח ולא כפרסום המגיע אל הלקוח מבלי שביקש. כאשר האתר מיושן הוא נדחק הרחק מאחור בתוצאות של גוגל, מה שמוביל לאבדן לקוחות פוטנציאליים. במאמר זה, נראה את ההשפעה הכלכלית של אתר מיושן על עסק, ונציג כיצד שיפור המבנה והתוכן משפיעים  במהירות על קידום האתר בתוצאות מנועי החיפוש ושומרים על היתרון השיווקי בעולם המקוון. 

אתר מיושן בתוכן ובמבנה האלגוריתם של גוגל מעריך את איכות התוכן ומבנה האתר וממקם אותו בתוצאות החיפוש בהתאם.  אתרים מיושנים הסובלים מאיטיות, בעיות אבטחה, ללא התאמה לניידים או עם עיצוב לא רספונסיבי נדחקים לתחתית תוצאות החיפוש. אתר מיושן מוביל לפגיעה בתדמית העסק ולאובדן לקוחות פוטנציאליים. כיצד אפשר לשדרג את האתר ולשפר את הקידום בגוגל ושאר מנועי החיפוש?  כל פעולה שתשפר את חוויית המשתמש, את איכות התוכן והתאמתו לדרישות הטכנולוגיות והאלגוריתמים העדכניים, יכולה להיות צעד חשוב לשדרוג ולשיפור הקידום בגוגל. החשוב מכל להשתמש בפלטפורמת אתר מודרנית. מומלץ לשפר את מהירות טעינת האתר ולעדכן את מבנהו כך שיתאים גם למכשירים ניידים ויהיה פשוט וידידותי למשתמש. יש לוודא שכל הקישורים באתר תקינים ומובילים לקישור הרלוונטי, שהתפריט קל וברור ולבצע אופטימיזציה של התוכן למנועי החיפוש באמצעות SEO, הכולל כותרות תקניות וכמות המילים במשפט. חשוב לבצע ניתוח ומעקב על ביצועי האתר באמצעות שימוש בכלים כמו Google Analytics ו Google Search Console- הפלטפורמה המובילה בעולם כיום היא וורדפרס והשימוש באתר הבנוי בתכנה זו פותרת הרבה מהבעיות מראש. 

חשיבות הקישורים לרשתות החברתיות באתר הוספת קישורים לרשתות החברתיות באתר במיקום בולט מגבירה את האינטראקציה עם הקהל ומקנה אמינות לתוכן שלכם. גוגל מזהה ומעריך קישורים באתר וכשזה מקושר לרשתות חברתיות הוא מספק אינדיקציה לגוגל שהתוכן שלך נצפה, נקרא ומשותף עם אחרים. עדכון התוכן באתר יכול לכלול קישורים לפוסטים או לעמודים ברשתות החברתיות המעודכנים באופן תדיר. שימוש בכפתורי שיתוף בכל פוסט או עמוד יקל על המשתמשים לשתף את התוכן שלכם ברשתות החברתיות. 

חשיבות הנראות והמסרים האחידים ברשתות ובאתר אחידות הנראות והמסרים ברשתות החברתיות ובאתר הם גורם קריטי לקידום הדפים במנועי חיפוש, משום שהם מעידים על איכות ואמינות התוכן. הם גם יעזרו לקהל הגולשים לזהות המותג ולהגביר את האינטראקציה הלחיצות והשיתופים. במקביל לכך, גוגל יזהה את הקשר בין התוכן ברשתות החברתיות לבין התוכן באתר והוא יחבר ביניהם ויגביר את הקידום האורגני. 

המסרים והתוכן באתר B2B חייבים להיות ברורים, נהירים ומוצגים בפשטות  

בעולם עסקי B2B המסרים והתוכן באתר צריכים להיות ברורים, נהירים ומוצגים בפשטות. כך תשדרו  אמינות ויוזמה, תשפרו את חווית המשתמש ותתרמו לקידום האתר במנועי החיפוש. באופן זה תאפשרו למקבלי ההחלטות אצל הלקוחות שלכם להבין בקלות את התועלת והערך שהעסק שלכם מציע. 

לסיכום-

עם התקדמות העולם העסקי והתחרות בסביבה הדיגיטלית, חשוב להבין שהאתר הוא כרטיס הביקור של העסק ושהקידום האורגני בגוגל הוא כלי יעיל וחשוב להגעה לקהל היעד ולהגדלת המכירות בעסק. עדכון ושדרוג של המבנה האתר ותוכנו לצד התמקדות בנראות ובמסרים אחידים וברורים יכולים להשפיע על הקידום האורגני של האתר בגוגל ולשפר את חווית המשתמש.


--------------------------------------------------------

לתאום פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות לחץ כאן