ניהול עסקי היום, ובעיקר בתקופה של משבר או מלחמה, דורש שילוב פעיל של הפלטפורמות הדיגיטליות השונות. הכלים הדיגיטליים הם חכמים ויעילים ומסייעים להגיב מהר, להתגמש ולהתמודד עם האתגרים העסקיים המשתנים בתקופה של חוסר ודאות וחוסר יציבות. בימי שגרה, הניוזלטר הוא אמצעי חשוב בעולם ה- B2B לעדכון לקוחות חדשים.....
המערכה שאנחנו חווים היום דורשת יכולות התמודדות שלא נדרשנו להן בעבר, ואי אפשר להשוות את המשבר הנוכחי למצבי משבר אחרים. יחד עם זאת, הכרונולוגיה של התמודדות עם מצבי משבר נשארת אותה כרונולוגיה. למנגנון האנושי יש דרכים להסתגל ולהתמודד עם מצבים קשים ומשתנים ובמשך הזמן אף להבריא, לצמוח ולהתחזק בעקבותיהם....
האם הדיבור בדיגיטל נאלם/ נעלם? הוא לא נעלם אלא לובש פנים אחרות, רגישות יותר. לכן, גם עסקים וארגונים חייבים להמשיך ולהשתמש בשפה הדיגיטלית, אבל לעשות לה טרנספורמציה בהתאם למצב. תוכלו להשתמש בנוכחות הדיגיטלית כדי להדגיש את הערכים והאמונות בהם אתם דוגלים, להעביר מסרים של סולידריות והזדהות ולבנות קשר עמוק ואמין עם קהל היעד שלכם....
מספר שבועות עברו מאז התקפת הטרור הרצחנית בשבת של ה-7 באוקטובר ופרוץ המלחמה, והכלכלה בישראל מתחילה לחזור לעצמה לאט לאט. יחד עם זאת, רובנו עדיין לא בטוחים כיצד נכון להתנהל, ומנהלים רבים פשוט נאלמים דום. זו תקופה קשה ומטלטלת, שמעולם לא חווינו כמוה. חברות, עסקים וארגונים צריכים ללמוד לסגל לעצמם מהירות תגובה וגמישות מחשבתית ולהמשיך בפעילות בדיגיטל, גם אם בצורה אחרת מהרגיל.....
פרסום ממומן בדיגיטל עולה הרבה כסף העובר ישירות לגוגל, פייסבוק ולינקדאין בנוסף לעלויות המשולמות למשרד הפרסום. הפרסום הממומן מתאים בעיקר לשוק הצרכני B2C המגיב מהר להקלקה. כשהמגזר העסקי B2B מפרסם בדיגיטל הוא נחשף גם לשוק הצרכני הגורר פניות רבות שאינן רלוונטיות. העלויות הכבדות של הפרסום הממומן בדיגיטל מתגלות כלא יעילות. אנחנו ב DC פיתחנו שיטת עבודה בדיגיטל שאינה מצריכה עלויות פרסום ממומן הכוללת שלושה פתרונות. אנחנו קוראים לפתרונות הללו שיח ברשת, בול בפוני ובשביל הפילים.
בתקופה הדיגיטלית היום, בשביל לבנות מובילות עסקית, יש להנגיש ולהבליט את האוטוריטה המקצועית. בשיווק באמצעות תוכן, דיגיטלי, אנחנו יוצרים תהליך שבו החברה הופכת מוכרת, זכורה בתור מותג ועל ידי כך נוצר חיבור בין הזהות של התוכן לבין החברה.
האם פרסום מילות מפתח בגוגל לעסקים המוכרים לעסקים הוא פרסום יעיל? האם נכון להשתמש בפרסום B2B במנוע החיפש זה? התשובה יכולה להפתיע....
אנחנו פוגשים הרבה מנכ"לים ומנהלים בתפקידים שונים בחברות, שעליהם הוטל התפקיד של ניהול השיווק הדיגיטלי, בנוסף לתפקיד הראשי שלהם. בפועל, במקום לנהל, לפגוש לקוחות, להוציא דו"חות אולהמציא את ה-דבר הבא, הם עושים את תפקיד הניהול הדיגיטלי ללא הכשרה מקצועית שמבזבז להם שעות שלמות.
ספויילר- כל עסק זקוק לנוכחות דיגיטלית ולא משנה אם אתם חברה גלובאלית או פרילנס שפתח עסק זעיר.במאמר הנוכחי נסביר מה הם הכלים הדיגיטליים ואיך הזמינות הדיגיטלית מאפשרת לחברה לבנות נוכחות גדולה מול קהל חדש שלא היה שם לפני כן.
איך אפשר לדעת מתי ואיזה רענון עמוד הבית של אתר האינטרנט העסקי שלך זקוק. אור פיאלקוב במאמר אורח אודות שדרוג עמודים באתרי אינטרנט
בעידן בו נוכחות הולמת ברשתות החברתיות ואתר נוח וידידותי למשתמש הפכו לצורך בסיסי ולגורם משמעותי המשפיע על המכירות ובניית הקהל של העסק, בתי הדיור המוגן נתקלים באתגר. הקהל שלהם הוא הדיירים עצמם, שאינם נמצאים תמיד ברשתות ולכן רבים מהעסקים בתחום לא משקיעים בדיגיטל. אך למעשה, הם מפספסים בכך קהל יעד משמעותי מאוד שכן נמצא בדיגיטל- "הילדים של" ו"הנכדים של", הם אולי לא הדיירים ישירים, אך הם חלק מהתהליך החשוב בקבלת ההחלטה בהתקשרות.
בתי הדיור המוגן מאותגרים בניסיון לאתר את קהל היעד המתאים על מנת ליצור תהליכי שיווק באמצעות הדיגיטל. הבאנו לפניכם את הייחודיות של הדיגיטל ככלי עזר בתהליך המכירה וכמה הצעות למימוש הפוטנציאל ותרגום הנכסים הדיגיטליים לשיווק ומכירות.