מגוון השירותים שאנחנו מציעים

אסטרטגית תוכן

בניית תכנית אסטרטגיות תוכן המסתמכת על ערכי החברה להגברת הנוכחות הדיגיטלית, שדרוג מיתוגי, יצירת מובילות מקצועית.

כתיבת תוכן

כתיבת תוכן מסקרן חדשני ומודרני המציג ערכים מוספים ומובילות שוק המחזק את הקשר עם לקוחות קיימים ויוצר עניין לקשר עם לקוחות חדשים.

איתור מקבלי החלטות

טלמרקטינג יעיל ומדויק לאיתור מקבלי החלטות - פיתוח וניהול קשר רציף עם מקבלי החלטות ומובילי דעה, איתור הזדמנויות עסקיות וסגירת עסקאות מול מקבלי החלטות

פיתוח עסקי

הפעלת מערכת נטוורקינג דיגיטלית המייצרת שיתופי פעולה והזדמנויות עסקיות המרחיבה את קהל היעד ומציירת הזדמנויות חדשות.

תשתית דיגיטלית

בניה ותחזוקה שוטפת של אתרי אינטרנט, בלוגים, מרכזי ידע, מערכות ניוזלטר, דפי פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם, יוטיוב ועמודי נחיתה.

חווית לקוח

שיפור תהליכים בממשקים הדיגיטליים בין החברה ולקוחותיה להעלאת שביעות רצון הלקוח וחיזוק הנאמנות לאורך זמן.

1

בניית אסטרטגיית תוכן

הפעילות נבנית על ידי איסוף מידע, אפיון ובניית אסטרטגית תוכן. את האסטרטגיה אנו מחלקים לפעולות שיש לבצע בשוטף לטובת בניית המהלכים השיווקיים לאורך השנה.

2

הקמת תשתיות

אסטרטגית השיווק תבוא לידי ביטוי בפלטפורמות השונות, הקיימות או החדשות שנבנה: אתר אינטרנט, בלוג או מגזין ידע, מערכת ניוזלטר, רשתות חברתיות.

3

כתיבה, הזנה, הפצה,

הכל אנחנו עושים עבורכם. אתם מאשרים את הדרך, את הסגנון ואת התכנים, את יתר העבודה "השקופה" אנחנו עושים על ידי אנשי המקצוע שלנו.

4

ניהול צמוד

מנהל/ת הלקוח בקשר קבוע ושוטף לטובת מענה מהיר, תגובה לאירועים, ניהול תכנית התוכן והתאמה של אסטרטגית התוכן לפעילות העסקית. ניתוח נתונים וביצועים ברמה חודשית לשיפור המסרים ושדרוג הפעילות.

5

קמפיינים

מיפוי שווקים באמצעות מחלקת המידענות, איתור מקבלי החלטות באמצעות מחלקת הטלמרקטינג, הפקת וובינרים וכנסים דיגיטליים באמצעות מחלקת השת"פ.