עדכון האתר והדף עסקי ברשת משפיע על המכירות!

האתר והרשתות החברתיות מהווים כרטיס ביקור עסקי. 

הדיגיטל מספק ללקוחות פוטנציאליים מידע זמין וחשוב ומשפיעים על החלטת הרכישה. 

מה קורה שלא מקפידים לעדכן אותם במידע רלוונטי?

האתר והרשתות החברתיות הפכו לכרטיס ביקור ואמצעי יעיל לשמירת קשר עם הלקוחות. מידי יום  לקוחות פוטנציאליים מחפשים ומשווים ברשת בין עסקים שונים ומקבלים החלטה על סמך המידע הדיגיטלי. כאשר האתר או הרשתות החברתיות לא מעודכנים לקוחות פוטנציאליים עלולים לקבל את הרושם שהעסק מיושן או אינו פעיל. הדיגיטל מאפשר מעבר קל לבחינת עסק מתחרה שם המידע זמין ונהיר. במאמר זה, נתעמק בארבעת הכלים החשובים לעסקי B2B: פייסבוק, לינקדאין, ניוזלטר ואתר. נבחן כיצד הפעלתם, עדכונם והמשכיותם משפיעים על הפעילות המקוונת, הקשרים עם לקוחות וכמובן על המכירות. ניהול נכון של הכלים הללו יכול לשדרג את הפעילות העסקית וליצור לכם יתרון תחרותי בעולם העסקים המודרני.

פייסבוק לא מעודכן 

פייסבוק משפיע בצורה משמעותית על עסקי B2B והמכירות שלהם. כאשר הפייסבוק לא מעודכן קשה יותר לשמור על היציבות של קהל היעד וסביר שהלקוחות הפוטנציאליים יחפשו בדפים עסקיים אחרים על מנת לקבל מידע עדכני ומעורר עניין. בנוסף, פייסבוק מספקת מגוון של כלים לניתוח וניהול הנתונים. כאשר אין עדכונים שוטפים בעמוד העסקי אפשר לאבד תובנות משמעותיות בנוגע להתנהגות הלקוחות ולאופן שבו הם מגיבים לתוכן המוצג בהם. 

לינקדאין לא מעודכן לינקדאין הוא כלי מרכזי לעסקי B2B, אך כאשר הפרופיל או הדף לא מתעדכנים באופן תדיר ייתכן שיהיו השפעות שליליות על יצירת הקשרים החדשים והיקפי המכירות.  ייתכן שהגולשים יראו את העסק כמיושן וכך תאבד האמינות בעיני הלקוחות וההזדמנויות לגיוס לקוחות חדשים תחלש. הדף המעודכן הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי המספק מידע עדכני ורלוונטי ומשפר את התדמית העסקית. הלינקדאין מקדם חיבורים עסקיים וקשרים עם מקבלי החלטות ובעלי יכולת השפעה. כאשר המידע בדף אינו עדכני התקשורת הזו תאבד אפקטיביות ולא תתרום לבניית היחסים העסקיים. על מנת להפוך את הלינקדאין לכלי יעיל יותר לעסק B2B חשוב לייצר תוכן מקורי, חדש, מעניין ורציף. חשוב להראות פעילות בקבוצות רלוונטיות ובעמודים עסקיים על מנת לבנות קהילה מקוונת אשר יכולה לשפר את ההשפעה שלכם בעולם העסקים B2B.

הפסקת רצף כתבות בבלוג שבאתר 

פרסום קבוע של כתבות בבלוג באתר משפר את הידע והמומחיות של העסק ומקנה לו תדמית של  עסק מוביל בתחומו. כאשר הכתבות נכתבות בצורה מקורית ואיכותית הן מובילות לקידום עסקי ומקצועי. הפעילות בבלוג מאפשרת לעסק לקבל פידבק מהקהל שיכול לשמש כמקור לנתונים ודרך להבין כיצד לשפר את המכירות. בכדי לשמר קשר עם לקוחות, שותפים וקהל היעד, יש צורך בתוכן עדכני ומעניין. בבלוג ניתן להרחיב על החיוניות של השירותים, להציג סיפורי הצלחה ולהדגים את היתרונות של הפתרונות שהעסק מציע.   

חשיבות ההמשכיות והעקביות בניוזלטר 

בעסקי B2B, בניית קשר אמין עם הלקוחות הוא מרכיב מפתח. ניוזלטר הוא הפורום האידיאלי להצגת יתרונות המוצרים והשירותים ולהענקת מבצעים מיוחדים ללקוחות. שמירה על המשכיות במשלוח הניוזלטר מאפשרת לתת לקהל שלכם ערך מוסף, לבנות קהילה, לתת טיפים מקצועיים ולספק עדכונים בתחום העסקי שלכם. כל אלו מקנים יתרון תחרותי. ניוזלטר מאפשר לכם להשפיע ישירות על קהל היעד. באמצעותו ניתן להעביר הודעות ממוקדות ומכוונות למען מטרה מסוימת ובכך להגביר את המיקוד וההשפעה שלכם. ההמשכיות והעקביות בניוזלטר מהווה כלי יעיל בקידום עסקי B2B ומסייעת לכם לשמר ולקדם קשר יציב עם לקוחות ושותפים. זוהי דרך חשובה להשפיע באופן ישיר על המכירות וההצלחה העסקית שלך. 

לסיכום, 

שמירה על עדכון רציף של הכלים הדיגיטליים יביאו את הפעילות המסחרית לקדמת הבמה ויאפשרו לכם לבנות ולשמר קשרים יציבים עם הלקוחות שלכם. שילוב של תוכן איכותי ורציף, יכול להעניק לכם בידול לעומת המתחרים ולשפר את המכירות.


--------------------------------------------------------

לתאום פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות לחץ כאן