למה מנהלי שיווק מבזבזים זמן יקר על תפעול הניוזלטר?


מצאתם את עצמכם שוב ושוב משקיעים זמן בשליחת ניוזלטר? מחפשים את הכפתור לשליחת הודעה בעמוד הלינקדין ולא מוצאים? כתבתם מאמר בבלוג והוא לא הניע לפעולה? כמה זמן ביום או בחודש אתם משקיעים לניהול הנכסים הדיגיטלים?

לנהל מדיה דיגיטלית יכול להיות מאוד מתסכל - משקיעים שעות יקרות בניהול הנכסים הדיגיטליים ובכל זאת זה לא זה.

אנחנו פוגשים הרבה מנכ"לים ומנהלים בתפקידים שונים בחברות, שעליהם הוטל התפקיד של ניהול השיווק הדיגיטלי, בנוסף לתפקיד הראשי שלהם.
בפועל, במקום לנהל, לפגוש לקוחות, להוציא דו"חות אולהמציא את ה-דבר הבא, הם עושים את תפקיד הניהול הדיגיטלי ללא הכשרה מקצועית שמבזבז להם שעות שלמות.

זה הזמן לתת למומחים לנהל עבורכם את הדיגיטל ולחסוך זמן יקר

מנהלי השיווק צריכים לנהל את השיווק, לא לתפעל אותו, לכן, לא פלא שהם הולכים לאיבוד במערכת הניוזטלר. לא כי הם לא מוכשרים או בעלי יכולות טכניות, כי זאת פשוט לא העבודה שלהם.

אתם מנהלי שיווק? תנהלו את מערך השיווק בחברה, במקום להתעסק בכתיבה או קידום בגוגל.
מנהלי השיווק מאוד רוצים נראות דיגיטלית, הם מבינים את הערך אבל הם לעיתים מאוד חזקים בבניית הדרך והאסטרטגיה, ובפועל חסרים להם כלים וידע מקצועי בתחום.
אנחנו מאמינים שכל עבודה מקצועית, צריכה להתבצע ע"י אנשי מקצוע שהוכשרו לתחום.

עולם הדיגיטל- פנים רבות לו

תחום הדיגיטל הוא תחום רחב מאוד, הוא מורכב מצילום, מאמרי תוכן, קידום אורגני, קידום ממון, עיצוב גרפי, מיקרו קופי, תכנות ובניית אתרים ועוד.
עולם השיווק בדיגיטל עובד בסינרגיה כשכל המקצוענים שרים ביחד את שיר השיווק הדיגיטלי, ועליו יש לקבוע מנצח אחד. 

צריך להבין, שכמו בתזמורת, כל אחד מהם הוא מומחה בפנים עצמו, אנשי מקצוע שחיים את הרשת, לומדים, מתמקצעים, ולכן כל מומחה צריך לעשות את מה שהוא מתמחה בו ואת המנגינה המלאה של השיווק יש ליצור על ידי מנהל אחד שמנצח על התזמורת כולה. 

מעבר לשירה שזורם בקלות, בנעימות ובמקצועיות, זה גם חוסך זמן לחברה וגם לא מעט כסף.

 אנחנו ב DC4B לצד המנצח מהחברה, מעניקים שירותי אאוטסורסינג לשיווק הדיגיטלי של החברה ולניהול הנכסים הדיגיטליים.

מה המומחיות שלנו ב- DC4B? 

אנחנו יודעים לתרגם את הצרכים של החברה לבניית מסרים שתבנה אתכם כמותג ברשת.  
אנחנו שואלים שאלות ועושים סדר, חוסכים זמן יקר ומייצרים שקיפות. אנחנו מחויבים יחד אתכם לבנות אסטרטגיה שיווקית, להבין מה המסר שהחברה רוצה להעביר ובעיקר, דגש על המסר שלא מועבר.   

אנחנו יוצרים תהליכים של מערך שיווקי, שמביא לידי ביטוי את האסטרטגיה הדיגיטלית הנכונה לחברה בהתאם לצרכים ולמטרות.

כח העל שלנו -  בונים תהליכים גדולים שמוכרבים מתהליכים מיקרו

לעיתים, בים הסוער של הדיגיטל, נקודת הפתיחה של מנהלי שיווק היא קצת כמו כדור צמר עם המון חוטים וצבעים בבלאגן.
אנחנו רואים את התפקיד שלנו ב DC4B בהבנת הקשרים, פירוק הצמר מבלי להרוס אותו, ומיון חבורות צבעים – חוט ליד חוט, חוט מקשר לחוט. 

המהות היא לעבוד ביחד ובשיתוף מנהל השיווק, במטרה לעזור לו בתפעול השוטף של התהליכים האסטרטגים בשיווק הדיגיטלי של החברה.   

צריך לזכור -  שיווק דיגיטלי הוא לא זבנג וגמרנו, לא מתחיל ונגמר בפוסט אחד בפייסבוק, זוהי מערכת יחסים.
 לעיתים לוקח זמן לבנות אמון, לאתר מה מעניין, לטרגט את הקהל הנכון, להבין מה מעניין אותו.

איך בונים תהליך של אפיון ויישום אסטרטגית תוכן לשיווק דיגיטלי?

  • מתחילים מהקמת תשתית, שתאפשר לנו לעבוד בצורה טובה
  • בונים תהליכי עבודה אופן באופן שוטף, איזה תוכן יופץ, מעמיקים קשרים בנכסים הקיימים ופותחים אופק לנכסים דיגטליים חדשים.
  • בוחרים כתב חיצוני ו/ או כתב פנימי. ממקדים מאמרים
  • בונים יסודות, נדבך על גבי נדבך: ניוזלטר , פוסטים,  פייסבוק, תשתית לבלוג באתר, מה חיוני ובהמשך, אפילו חיבור עם משפעיני רשת. בניית יסודות היא חיונית להמשך, אחרת אין משמעות לעבודה. בונים מערך שיווק, משווים נתונים, ממפים לטבלה, עורכים מחקר מודיעיני, שואלים שאלות ועושים המון סדר.

אנחנו בונים ב DC4B  מערך דיגיטלי שלם שמתאים ללקוח וללקוחות הקצה שלו. אנחנו מכירים ו"חיים" את תחום הדיגיטל בשוטף, מכירים כל פרט וכל צומת וכן עוזרים ללקוחות שלנו להבין איך לממש פוטנציאל המכירות, פוטנציאל הגוגל ואיך למנף את החברה באמצעות פלטפורמות דיגיטליות.

הידע שלנו מבוסס שנים של עבודה, מחקר וניסיון ולכן הוא חוסך לכם, מנהלי השיווק זמן יקר. 

הוא חוסך התעסקות, ניסוי ותהייה, לימוד של כל הכלים. אנחנו כאן במטרה להוביל ובמקביל לעזור להבין את השפה ולהיות שותפים בדרך.