איך בונים אסטרטגית שיווק דיגיטלי ותוכן ברורה לחברה?


אסטרטגית תוכן מדוייקת  בערוצים השונים בונה אוטוריטה וחיבור ראוי עם קהל היעד המדויק.

בתקופה הדיגיטלית היום, בשביל לבנות מובילות עסקית, יש להנגיש ולהבליט את האוטוריטה המקצועית. בשיווק באמצעות תוכן, דיגיטלי, אנחנו יוצרים תהליך שבו החברה הופכת מוכרת, זכורה בתור מותג ועל ידי כך נוצר חיבור בין הזהות של התוכן לבין החברה. 

מצד אחד נוצרת חשיפה לקהל רחב ככל שאפשר, ומצד שני הנוכחות בולטת מעל המתחרים.
 שיווק באמצעות תוכן דיגיטלי יוצר רעש חיובי, וזאת על ידי שילוב של בניית אסטרטגיה מתאימה, המתבטאת ביצירת תוכן מענין ובעל ערך שמופץ במקום הנכון ובזמן הנכון.

חשוב לדעת, שכל פעילות שיווקית בדיגיטל מנוטרת ולכן יש לנו את היכולות למדוד את הפעילות לאורך הדרך במטרה להסיק מסקנות, להשתפר, לדייק ולהתקדם.

איך מיישמים אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל לאורך זמן?

ציר אסטרטגיה-  עבודת המחקר שממנה נצא לבניית אסטרטגיה ופעילות שיווקית לוקחת בחשבון מספר פרמטרים: מי הלקוח, מה הסביבה העסקית שלו, באיזה תחום הוא נמצא, מה הטרנדים החזקים, מה התחזיות לגבי התחום בשנים הקרובות, מי המתחרים, איזו נוכחות דיגיטלית קיימת לחברה, לספקים ולמתחרים, מה המטרה של החברה בטווח הקצר והארוך, אילו נושאי ליבה על הפרק, מה הכאבים שקיימים בתחום, מה הלקוח רוצה, מי הלקוח, האם ישנם מאפיינים שונים ללקוחות החברה ועוד.

ציר תוכן – לאחר בניית האסטרטגיה שכוללת את סך הפרמטרים שנלקחו בחשבון, זה הזמן לבנות את ציר התוכן שמשמעותו: כתיבת מאמרים עם ערך שמעניינים את הלקוחות ומשאירים את החברה בתודעה הגבוהה ביותר עבור הלקוח. התכנים מתחלקים למאמרי תוכן ירוק עד, שנכונים לכל זמן ומקום המתפרסמים בפלטפורמות דיגיטליות כגון ניוזלטר, לינקדין, פייסבוק, אתר ועוד.

ציר תפעול – חשוב לנו ליישם את אסטרטגית התוכן לא רק ברמת הייעוץ, אלא ברמת היישום בפועל במערכות הדיגיטליות באמצעות הזנת התכנים על פי חוקי הכתיבה הדיגיטלים והקידום האורגני של גוגל. בשיווק דיגיטלי קיימות עבודות שקופות שאינן נראות לעין, אך צורכות זמן יקר ויש לעשות עבודה זאת בצורה מקצועית על ידי אנשי מקצוע מוימנים, על מנת שאסטרטגית התוכן תוביל לתוצאות. אנחנו בDC4B מכשירים את מקצועני התפעול ובודקים כל פיסת תוכן מבחינת איכות.

ציר קהילה – העולם הדיגיטלי הינו עולם של הזדמנויות ליצירת קשרי עבודה ופיתוח עסקי. אנחנו יודעים לפצח את העולמות הדיגיטלים במטרה לייצר הקשרים עסקיים חדשים ללקוחות. התכנים שאנו מייצרים בונים את התשתית לכך.  ואנו פועלים בכדי לקשר בין התכנים להזדמנויות שקיימות ברשת.

ניהול לקוח – העולם הדיגיטלי הינו תמנון מרובה זרועות, מעבר לבניית האסטרטגיה, הכתיבה, ההזנה – כל הזמן קורים דברים ברשת. עדכונים, תחזיות, הזדמנויות. לכל לקוח אנחנו מציבים מנהל לקוח מומחה דיגיטל שרואה את התמונה בשלמותה, שחי ונושם דיגיטל ויודע לעשות פיווטים בנוגע לאסטרגית התוכן ולביצועים כשצריך. משמעות התהליך הדיגיטלי: הבנה איפה החברה נמצאת היום, בניית הנוכחות הדיגיטלית וחתירה למימוש המטרות של הפעילות הדיגיטלית.

יכולת ניטור ושיפור מתמיד

מכיוון והעולם הדיגיטלי הוא עולם חי ונושם, דינמי, חסר הפסקה, אנחנו מנטרים את הפעילות שלנו בפרמטרים מדידים.

המדידה מתבצעת כל העת, במטרה להבין האם הצעדים שננקטו, האסטרטגיה שנבנתה והפעילות הדיגיטלית מובילה אותנו לעבר המטרות. במהלך הפעילות אנחנו יודעים להוסיף, לשנות, לשדרג, להציע. אנחנו כל העת בוחנים את הקשר בין האסטרטגיה לפעילות התוכן שננקטה בפלטפורמות השונות. 

הנתונים הכמותיים מאפשרים לנו לנתח ולהסיק מסקנות.

 מערכת תפעולית רחבה ומקצועית מאפשרת לבחון מחדש יעדים מול ביצוע ונתונים: אנחנו מנתחים ומפרקים, שמים דגש על הנתונים תוך הקפדה לא רק על הכמות כי אם האיכות. המטרה שלנו היא לפנות לקהל היעד, הרלוונטי על ידי יצירת עניין וחיבור נכון עם המותג.

לקוחות DC4B  מקבלים ליווי צמוד של הפעילות המסחרית ובחינה עקבית של התוצאות

DC4B  פועלת בתחום השיווק הדיגיטלי בראייה של 360 מעלות. אנו מחברים בין עולם השיווק, הדיגיטל, התוכן, המדידה ובונים תהליכי אסטרטגיה ותפעול במטרה לממש את הפוטנציאל העסקי באמצעות השימוש בדיגיטל