1

בניית אסטרטגיית תוכן

הפעילות נבנית על ידי איסוף מידע, אפיון ובניית אסטרטגית תוכן. את האסטרטגיה אנו מחלקים לפעולות שיש לבצע בשוטף לטובת בניית המהלכים השיווקיים לאורך השנה.

2

הקמת תשתיות

אסטרטגית השיווק תבוא לידי ביטוי בפלטפורמות השונות, הקיימות או החדשות שנבנה: אתר אינטרנט, בלוג או מגזין ידע, מערכת ניוזלטר, רשתות חברתיות.

3

כתיבה, הזנה, הפצה,

הכל אנחנו עושים עבורכם. אתם מאשרים את הדרך, את הסגנון ואת התכנים, את יתר העבודה "השקופה" אנחנו עושים על ידי אנשי המקצוע שלנו.

4

ניהול צמוד

מנהל/ת הלקוח בקשר קבוע ושוטף לטובת מענה מהיר, תגובה לאירועים, ניהול תכנית התוכן והתאמה של אסטרטגית התוכן לפעילות העסקית. ניתוח נתונים וביצועים ברמה חודשית לשיפור המסרים ושדרוג הפעילות.

5

קמפיינים

פעילויות העומק של PPC, קמפיינים ממומנים, SEO, גוגל אדס, פעילות משפיענים, מסע לקוח דיגיטלי, מועדון לקוחות ועוד ניתנים לביצוע על פי הצורך, תכניות השיווק המוצעת והתאמת האסטרטגיה לצרכים משתנים.