איך מחלקת שיווק באאוטסורסינג עובדת?


כל מה שעסק בינוני גדול צריך לשיווק העסק מא-ת בדיגיטל

01

בניית אסטרטגית תוכן

הפעילות הרוחבית של מחלקת השיווק באאוטסורסינג נבנית על ידי אפיון ובניית אסטרטגית תוכן. את האסטרטגיה אנו מחלקים לידי פעולות שיש לבצע בשוטף לטובת בניית המהלכים השיווקיים לאורך השנה.

02

הקמת תשתיות

אסטרטגית השיווק תבוא לידי ביטוי בפלטפורמות השונות, הקיימות או החדשות שנבנה: אתר אינטרנט, בלוג מגזין, ניוזלטר, רשתות חברתיות.

03

כתיבה, הזנה, הפצה

הכל אנחנו עושים עבורכם. אתם מאשרים את הדרך, את הסגנון ואת התכנים, את יתר העבודה "השקופה" אנחנו עושים על ידי אנשי מקצוע בתחום.

04

ניהול צמוד

לאורך כל התקופה, מנהל/ת הלקוח בקשר עם הלקוח לטובת מענה על הצרכים בשוטף, ניהול הפרויקט החודשי והתאמת אסטרטגית התוכן לפעילות העסקית של הלקוח.

05

קמפיינים לפי הזמנה

פעילויות העומק של PPC, קמפיינים ממומנים, SEO, גוגל אדס, פעילות משפיענים, מסע לקוח דיגיטלי, מועדון לקוחות ועוד ניתנים לביצוע לפי רצון הלקוח, תכניות השיווק המוצעת והתאמת האסטרטגיה לצרכים משתנים.